dimarts, 11 de setembre del 2012

Marxa per la indepedència de Catalunya

Barcelona, 11 de setembre de 2012. 

Marxa cap a la indepedència .... no caldria dir rés més i amb les fotos quedaria tot explicat ... pel que fa a mi a partir de la tarde nit ja som independents de l'espanya fosca .... a hores d'ara suposo que tots ho haureu vist per tv o internet, Barcelona va ser invadida per la major concetració de catalanitat en públic amb senyeres i estelades reclamant el que és nostre, un estat propi, una Catalunta rica i plena.

Hi havien families senceres des de iaios amb barretines fins als nets amb la cara pintada, de Barcelona i d'arreu de Catalunya. Val a dir que la marxa (quan ens vam poder moure es clar) va ser del tot civica i festiva i molt revindicativa i amb molt respecte, vaja com sempre s'ha demanat. Com a representant de la meva familia a Barcelona la emoció i la il·lusió de veure tantes senyeres als carrers va ser constant i tot i l'esforç i el cansament que ara em surt em sentó satisfet d'haver-hi anat, espero que algú de vosaltres també hi hagués anat (ja se que si) i que esperem que s'en adonin els d'allà i els d'aquí de com estan les coses a la nostra catalana terra. Desitjo que passin molts anys de llibertat i prosperitat per la nostra terra i poder explicar als meus nets que jo hi vaig ser a Barcelona aquella Diada de 2012.

Salut i Visca Catalunya Lliure!!!